Direct kopen bij de fabrikant     —     Originele onderdelen     —     Regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen     —     Vanaf €50 geen verzendkosten in NL en BE

Bestelling en verwerking (FAQ)

BESTELLING EN VERWERKING

1. Kan ik mijn bestelling telefonisch doorgeven?
Helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Wij beantwoorden echter graag uw vragen over het bestelproces per telefoon op het volgende nummer: +31 (0) 10 483 28 49

2. wat zijn de verzendkosten?
Informatie over onze verzendkosten vindt u in de leveringsvoorwaarden.

3. hoe lang duurt het voordat de goederen bij mij thuis zijn?
Informatie over onze levertijden vindt u in onze leveringsvoorwaarden.

4. Kan ik controleren waar mijn bestelling is?
Dit is mogelijk voor pakketten die door DHL worden verstuurd. In de verzendbevestiging, die u per e-mail ontvangt, staat een link en een bijbehorende traceercode. Met behulp van deze traceercode kunt u de status van uw zending volgen onder de aangegeven link. Helaas is dit niet mogelijk voor kleinere onderdelen die per enveloppe worden verstuurt.

5. Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

RETOURZENDINGEN

1. hoe wordt een retourzending van goederen behandeld?
Als u een besteld artikel aan ons wilt retourneren, neem dan contact met ons op. Stuur ons een e-mail naar info@wesco-shop.nl of neem telefonisch contact met ons op: 010 - 483 28 49. Wij sturen u dan een e-mail met het retouretiket in de bijlage. Print het uit en bevestig het op het retourpakket. Het pakket - bijvoorkeur dezelfde verpakking die u heeft ontvangen, anders heel goed verpakt om beschadiging te voorkomen - kan dan worden ingeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Let op: deze voorwaarden vormen geen voorwaarde voor de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.

2 Hoe krijg ik mijn geld terug als ik terugkom?
Het aankoopbedrag wordt terugbetaald na ontvangst van de geretourneerde goederen. De terugbetaling van de aankoopprijs is afhankelijk van de gekozen betalingswijze.

 

KLANTENACCOUNT EN NIEUWSBRIEF

1. BELANGRIJKE OPMERKING:
In verband met een systeemwijziging naar 21.10.2019 moeten alle klantenaccounts vanaf deze datum opnieuw worden aangemaakt om redenen van gegevensbescherming. Alle reeds toegekende wachtwoorden verliezen hun geldigheid. Maak een nieuw account aan en wijs een nieuw wachtwoord toe.

2 Welke voordelen heb ik met een klantenaccount?
In principe kunt u alle algemene functies van de winkel zonder problemen als gast gebruiken. U hoeft zich niet te registreren om een bestelling te plaatsen. Als geregistreerde gebruiker heeft u echter de voordelen dat u sneller door het bestelproces wordt geleid, meerdere verzendadressen kunt opslaan, de status van uw bestelling kunt volgen en artikelen in uw verlanglijstje kunt opslaan. Registreer nu en profiteer van uw voordelen!

3 Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
In het registratiegedeelte vindt u de link "Wachtwoord vergeten". Zodra u erop klikt, verschijnt er een veld voor het invoeren van uw e-mailadres. Voer dit in en bevestig de verzending van een nieuw wachtwoord door op de knop "Reset wachtwoord" te klikken. (Gelieve hetzelfde e-mailadres te gebruiken als datgene wat u voor de registratie heeft gebruikt) Wij sturen u dan onmiddellijk een nieuw wachtwoord toe.

4. hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Om uw wachtwoord te wijzigen, moet u eerst inloggen. Vervolgens vindt u het submenu-item "Wachtwoord wijzigen" in uw accountinstellingen. Voer daar uw oude wachtwoord in en bevestig uw nieuwe wachtwoord door het twee keer in te voeren.

5. hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Zodra u bent ingelogd, vindt u uw persoonlijke gegevens onder het subpunt "Update profiel". U kunt deze te allen tijde wijzigen. Om uw wijzigingen te bevestigen klikt u op de knop "Update".


INBOUW-ASSORTIMENT

1. Kan ik artikelen uit het WESCO-inbouwassortiment via de online shop kopen?
Artikelen uit het WESCO-inbouwassortiment zijn niet verkrijgbaar in de online shop. Het serviceteam van de WESCO online shop kan u niet helpen met specifieke vragen over artikelen of onderdelen uit het ingebouwde assortiment. Hiervoor vragen we uw begrip.

2. Waar kan ik terecht met vragen over het WESCO-inbouwassortiment?
Informatie over het WESCO-inbouwassortiment vindt u op de website www.wesco-systems.com. U kunt daar via de geïntegreerde contactformulieren vragen stellen over de benodigde artikelen en onderdelen uit het WESCO-inbouwassortiment.