Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Veel gestelde vragen

Hulp bij het bestelproces:

1.    Kan ik mijn bestelling ook telefonisch doorgeven?
Een telefonische bestelling is helaas niet mogelijk. Voor vragen over het bestelproces staan we echter graag tot uw beschikking via het volgende telefoonnummer: 010-483 28 49 (van 10.00 uur- 17.00 uur). U kunt ons ook via email vragen stellen via info@wesco-shop.nl.

2.    Hoe hoog zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen 5,95 Euro voor een pakket en 2,95 Euro voor een verzendenvelop. Bij gemengde winkelwagens betaalt u maximaal 5,95 Euro verzendkosten. Vanaf een bestelwaarde vanaf 30 Euro betaalt u geen verzendkosten bij een levering in de Benelux.

Betalen:

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

Herroepingsrecht:

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt. Neemt u a.u.b. voor het retourneren van (een deel van) uw bestelling altijd eerst contact met ons op per e-mail (info@wesco-shop.nl), zodat wij u van een pakketzegel kunnen voorzien waarmee u het pakket kosteloos kunt retourneren.

Volledige informatie over uw rechten en hoe te handelen indien u dit recht wilt uitoefenen vindt U op de service pagina "Herroepingsrecht" die u kunt vinden door hier te klikken.

Account en Nieuwsbrief:

1.    Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe producten en acties?
Op de homepage vindt u altijd onze actuele highlights. Om altijd op de hoogte te blijven over nieuwe producten en aanbiedingen van Wesco kunt u zich op de nieuwsbrief abonneren. U krijgt zo regelmatig inzicht in de actuele highlights en aanbiedingen. Check voor actualiteiten, acties en overig nieuws ook onze facebook pagina, Pinterest pagina, of volg ons op Twitter.

2.   Welke voordelen heb ik met een eigen account?
Als gast kunt u probleemloos alle algemene functies van de shop gebruiken. U hoeft zich niet persé te registreren om een bestelling te plaatsen. Als geregistreerde bezoeker heeft u echter de voordelen dat u sneller door het bestelproces geleid wordt, meerdere verzendadressen op kunt slaan, uw bestelstatus kunt volgen en producten op de wensenlijst op kunt slaan. Daarnaast heeft u ook toegang tot afgesloten bestellingen. 
Registreert u zich nu en maakt gebruik de voordelen!

3.   Wat kan ik doen wanneer ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Onder “mijn Wesco” vindt u de link “uw wachtwoord vergeten?”. Zodra u deze link aanklikt, verschijnt een veld waar u uw e-mailadres kunt invoeren. Vult u dit in en klikt u op “verstuur”. (Gebruikt u hetzelfde e-mailadres als bij uw registratie). U ontvangt dan per omgaande een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

4.  Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Om uw wachtwoord te kunnen wijzigen, dient u zich eerst aan te melden. Vervolgens vindt u bij de persoonlijke instellingen onder mijn account (mijn Wesco) de optie “wachtwoord wijzigen”. Vult u alstublieft daar uw oude wachtwoord in en bevestigt u uw nieuwe wachtwoord door een tweevoudige invoer.

5.    Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Zodra u zich heeft aangemeld, vindt u onder “mijn Wesco” bij het accountoverzicht uw persoonlijke gegevens. Deze kunt u te allen tijde wijzigen. Klikt u ter bevestiging van de wijzigingen op “opslaan”.

Inbouwassortiment:

1.    Kan ik artikelen uit het Wesco inbouwassortiment via de webshop bestellen?
Artikelen uit het Wesco inbouwassortiment zijn via de webshop helaas niet verkrijgbaar. Ook bij concrete aanvragen met betrekking tot artikelen of vervangende onderdelen uit het inbouwassortiment kan het klantenserviceteam van de Wesco webshop u helaas geen hulp bieden. Hiervoor vragen wij uw begrip.

2.    Waar kan ik terecht met vragen over het Wesco inbouwassortiment?
Informatie rondom het Wesco inbouwassortiment krijgt u op de internetpagina www.wesco-kuechentechnik.de. Via het daar geïntegreerde contactformulier heeft u de mogelijkheid vragen te stellen met betrekking tot benodigde artikelen of vervangende onderdelen uit het Wesco inbouwassortiment.